Tuesday 25 June 2013

Bengkel Penulisan Novel Islami Bersama Hilal Asyraf

Sedang berjalan sesi pembentangan karya daripada 15 peserta Bengkel Intensif Realiti Novel Islami anjuran bersama LangitIlahi Consultancy dan Galeri Ilmu Media Grup.

Bengkel ini berjalan selama 2 hari 1 malam semenjak 22hb Jun 2013 di Hotel De Palma Shah Alam.

Selain mempunyai banyak slot yang dikendalikan oleh penulis berpengalaman seperti Ustaz Hasrizal, Ummu Hani, Abu Hassan Morad, Zakaria Sungib, Wan Zayu dan Hilal Asyraf sendiri, bengkel ini juga memberikan peluang peserta-peserta membentangkan karya mereka di hadapan para editor Syarikat Galeri Ilmu Media Grup.

Jika pembentangan peserta memenuhi citarasa editor, di hujung bengkel ini para peserta akan mendapat surat tawaran untuk menjadi penulis novel di bawah Syarikat Galeri Ilmu.

Sekiranya tidak berjaya, mereka akan diberitahu apa yang mereka perlu perbaiki lagi.

Bengkel ini berharga RM750 termasuk penginapan di Hotel De Palma Shah Alam dan makan minum disediakan di hotel juga. Special rate untuk alumni bengkel bersama Hilal Asyraf di seluruh Malaysia sebelum ini - RM500 

InsyaAllah kami akan anjurkan lagi untuk fasa ke-2 tahun ini dimulakan dengan Road Tour Bengkel Introduction Ke Alam Penulisan bersama Hilal Asyraf di empat zon - Wilayah Tengah, Utara, Pantai Timur dan Selatan.





No comments:

Post a Comment